Bun venit pe blogul Monette Flowers!

Acest blog este deschis tuturor iubitorilor de flori si de decoratiuni florale.
Cei care se pregatesc pentru un eveniment deosebit (nunta, botez, petrecere) si stiu ca florile trebuie sa fie nelipsite intr-o asemenea zi vor putea gasi aici modele diverse de buchete de mireasa/nasa, lumanari de cununie/ botez, decoratiuni florale diverse, aranjamente florale pentru mese, cocarde, cosuri cu flori si multe altele. Cei care doresc sa afle mai multe despre decoratiunile mele florale si doresc ajutorul meu in realizarea acestora pentru diferite ocazii, o pot face la nr.de telefon 0761.280.740 sau imi pot scrie pe office@monette.ro

marți, 11 ianuarie 2011

Mihaela si Cristi - 25 septembrie 2010


   Mihaela si  Cristi au avut fericitul eveniment in septembrie 2010 si m-am ocupat cu mare drag de aranjamentele lor. Vazusem pe un site din America un model de buchet din garoafe care arata superb si i-am propus Mihaelei, care a sugerat sa combinam garoafele cu niste trandafiri. Au iesit astfel 2 buchete frumoase, alb al miresei si verde, cel al nasei.



    Lumanarile de cununie au fost facute pe rotund, din garoafe albe si rosii.



   Pentru sala, s-a mers pe tema de culoare, alb-visiniu si s-au folosit crizanteme regan. Prezidiu a continut si garoafe verzi, asemenea arcadei de la intrarea in restaurant si stalpisorilor.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu