Bun venit pe blogul Monette Flowers!

Acest blog este deschis tuturor iubitorilor de flori si de decoratiuni florale.
Cei care se pregatesc pentru un eveniment deosebit (nunta, botez, petrecere) si stiu ca florile trebuie sa fie nelipsite intr-o asemenea zi vor putea gasi aici modele diverse de buchete de mireasa/nasa, lumanari de cununie/ botez, decoratiuni florale diverse, aranjamente florale pentru mese, cocarde, cosuri cu flori si multe altele. Cei care doresc sa afle mai multe despre decoratiunile mele florale si doresc ajutorul meu in realizarea acestora pentru diferite ocazii, o pot face la nr.de telefon 0761.280.740 sau imi pot scrie pe office@monette.ro

marți, 11 ianuarie 2011

Mirela si Mihai - 3 octombrie 2010


   Mi-a facut placere sa o aud pe Mirela ca ii place galbenul si ca isi doreste ca buchetele si lumanarile sa contina flori de culoarea aceasta, fiindca nu facusem nici un aranjament galben in 2010. 
    Pentru cununia civila, initial Mirela alesese un buchetel din trandafiri, orhidee dendrobium si floarea miresei, iar pentru cununia religioasa un buchet din trandafiri galbeni si levantica, insa in ziua in care i le-am livrat, a decis sa le foloseasca invers. Si vazand pozele, cred ca a luat o decizie foarte buna.
    Lui Mihai i-am facut bineinteles o cocarda dintr-un trandafir galben si un fir de levantica..






   Cum nasei i-au placut foarte mult calele, a dorit un buchet din trandafiri albi-ivoire si cale rosii.




   Lumanarile de cununie au fost pe rotund, din trandafiri albi, frezii galbene, iar ca verdeata s-a folosit pittosporum si bergrass.




  Parintii au facut o surpriza mirilor cerand decorarea bisericii cu stalpisori cu aranjamente florale (trandafiri piersica, santini, crizantema regan alba si floarea miresei) si petale de trandafir. Stalpisorii au fost mutati dupa ceremonie la restaurant.




   Pentru restaurant s-a mers pe nuante de alb-verde si am folosit trandafiri albi, santini si floarea miresei.



2 comentarii:

  1. Frumos blog! Imi place ... De asemenea, am dori să ştiu ce-mi lucreze în alte ţări ... Am devenit un urmaş, aşa că am mers pe jos de ori mai mult blogul dvs.!
    Salutări din Spania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru aprecieri si ca ne urmariti, in curand vom face noi postari cu evenimentele de anul acesta!Numai bine!

    RăspundețiȘtergere